هواوی نوا 4e با چیپست کایرین ۷۱۰ و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد

بعد از معرفی نوا 4 با چیپست کایرین ۹۷۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، هواوی ساعاتی پیش رسما از نسخه ارزان‌تر این گوشی با نام هواوی نوا 4e رونمایی کرد.

نوا 4e از چیپست کایرین ۷۱۰ بهره برده و در ۲ مدل با ۴ یا ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این گوشی در زمان عرضه به اندروید پای مجهز شده و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. البته می‌توان با استفاده از میکرو اس‌دی حافظه بیشتری را به دستگاه استفاده کرد.

هواوی نوا 4e از یک صفحه نمایش ۶.۱۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و رزولوشون ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. روی این صفحه نمایش، حفره‌ قطره‌ای شکل دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

پشت این گوشی هوشمند با شیشه پوشیده شده و دوربین سه گانه با لنز‌های به ترتیب ۲۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در گوشه دستگاه تعبیه شده‌ است. گشودگی دیافراگم سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به میزان F/1.8 خواهد بود و دوربین ۸ مگاپیسکلی نیز داری لنزی با زاویه ۱۲۰ درجه است. در ضمن،دوربین ۲ مگاپیکسلی انتهایی هم به عنوان سنسور عمق عمل خواهد کرد.

نوا 4e با جک ۳.۵ میلی متری هدفون، خروجی USB-C، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۱۸ واتی عرضه خواهد شد. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در پشت آن قرار گرفته است.

این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سفید صدفی عرضه خواهد شد. نوا 4e از اول فروردین با قیمت‌های ۲۹۸ دلار برای مدل اول با ۴ گیگابایت رم و ۳۴۲ دلار برای مدل دیگر با ۶ گیگابایت رم در دسترس خواهد بود.