تاریخ دقیق عرضه آیفون 12 و آیفون 12 پرو مشخص شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار مشخص شد که زمان عرضه خانواده جدید اپل، در چه تاریخی خواهد بود؛ به این ترتیب تاریخ دقیقی برای عرضه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اعلام شد.

 

پس از جابه‌جایی زمان عرضه خانواده جدید اپل، سرانجام تاریخ دقیق ارسال آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مشخص شد.

پیش‌فروش دو گوشی هوشمند آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به‌طور رسمی زودتر از زمان اعلام‌شده آغاز شده است؛ ابتدا اعلام شده بود پیش‌فروش این دو دستگاه در تاریخ ۲ آبان (۲۳ اکتبر) شروع می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته زمان عرضه برخی از مدل‌های آیفون تغییر کرده است؛ درنتیجه باید اطلاعات جدید آن را به دست آورید.

آیفون ۱۲ پرو

محدودیت عرضه آیفون ۱۲ پرو بسیار بیشتر از آیفون ۱۲ است؛ اما برخی از گزینه‌های موجود این دستگاه بهتر از سایر مدل‌های این خانواده است. توجه داشته باشید که زمان ارسال اعلام‌شده در این مقاله، برای حالتی است که برای تحویل هیچ پولی پرداخت نکرده باشید؛ ممکن است با پرداخت هزینه، ارسال محصول برای شما سریع‌تر انجام شود. همچنین احتمالا بعضی از کاربران می‌توانند از فروشگاه‌های اپل برای دریافت آیفون جدید خود استفاده کنند که به مراتب سریع‌تر از روش فعلی است.

گوشی های هوشمند آیفون ۱۲

در ادامه زمان عرضه نسخه‌های مختلف آیفون ۱۲ پرو آورده شده است.

آیفون ۱۲ پرو ۱۲۸ گیگابایت ۲۵۶ گیگابایت ۵۱۲ گیگابایت
آبی ۱۹ الی ۲۶ آبان ۱۹ الی ۲۶ آبان ۱۹ الی ۲۶ آبان
نقره‌ای ۱۹ الی ۲۶ آبان ۱۲ الی ۱۴ آبان ۱۲ الی ۱۴ آبان
نوک‌مدادی ۱۹ الی ۲۶ آبان ۱۴ الی ۱۹ آبان ۱۴ الی ۱۹ آبان
گلد ۱۹ الی ۲۶ آبان ۱۹ الی ۲۶ آبان ۱۹ الی ۲۶ آبان

آیفون ۱۲

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده، چند نسخه مختلف از آیفون ۱۲ برای عرضه دردسترس هستند که شامل پیکربندی‌های میزان ذخیره‌سازی منتخب می‌شوند. این دستگاه‌ها در همه رنگ‌های اعلام‌شده به غیر از سبز دردسترس هستند. زمان ارسال آیفون ۱۲ در جدول زیر دیده می‌شود.

آیفون ۱۲ ۶۴ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت ۲۵۶ گیگابایت
سفید ۱۲ تا ۱۴ آبان ۲ آبان ۲ آبان
مشکی ۱۲ تا ۱۴ آبان ۲ آبان ۲ آبان
آبی ۱۲ تا ۱۴ آبان ۱۲ تا ۱۴ آبان ۲ آبان
سبز ۱۲ تا ۱۴ آبان ۱۲ تا ۱۴ آبان ۱۲ تا ۱۴ آبان
قرمز ۲ آبان ۲ آبان ۲ آبان

در همین حال وضعیت سفارش کسانی که قبلا آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را پیش‌خرید کرده‌اند، به «در حال آماده‌سازی برای تحویل» تغییر می‌کند. بعضی از افرادی که MagSafe را خریده‌اند، اعلام کرده‌اند که محصولات این شرکت پیش از گوشی‌های اپل به دست آن‌ها رسیده است.

 

اگر قصد دارید آیفون ۱۲ بخرید، به یاد داشته باشید که امسال اپل باتوجه‌به نگرانی‌های زیست‌محیطی، در جعبه این محصول شارژر و هدفون قرار نداده است. البته یک کابل تبدیل لاتنینگ به USB-C در این جعبه وجود دارد؛ اما اگر آداپتور شارژ می‌خواهید باید آن را خریداری کنید. برای انجام این کار شرکت‌های شخص ثالث زیادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها این قطعه را با قیمت مقرون‌به‌صرفه خریداری کرد.

شما می‌توانید برای ثبت پیش‌سفارش خود برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به فروشگاه آنلاین اپل سر بزنید. اگر قصد دارید امسال آیفون ۱۲ مینی یا آیفون ۱۲ پرو مکس را در دست داشته باشید، این دو دستگاه در تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) برای پیش‌سفارش برنامه‌ریزی شده‌اند. ۲۳ آبان (۱۳ نوامبر) اولین ارسال‌ها برای مشتریان انجام می‌شود.